Wednesday, August 20, 2008

"Melati...Oh melati..."bunga ke??

Sajak ini ku tulis khas buat wanita misteri bernama Melati....
Melati...Seindah nama bunga ditaman...
Siapakah geranganMU.....??Begitu misteri dirimu???
Sentiasa memerhati blog2 kami...sehinggakan menimbulkan misteri buat kami???
Walaupun kami x dapat mengenali mu.....
tidak juga dapat mencari dari taman mana asalmu....
dah tidak pula dapat dipastikan baja apa yang kamu gunakan..organik atau kimia...
namun...kami tetap mengalu-alukan kedatangan debunga-debunga kamu untuk terbang menyemarakkan lagi taman kami.......
Ps :ini bukan surat cinta..tp kalau terharu..jauhkan dari objek mudah terbakar...=)

12 comments:

wani ezryl * said...

apekah----

hahaha

Anonymous said...

fizi, tetiba melati bukanlah wanita... apekah ko akan buat?

ngahngahngahngah(gelak sambil naik tangga.. xD)

Fizie said...

aku buat bodo je la..terus delete sajak yang aku buat tu...terus daftar blog lain..dah malu dah..

Eiyna said...

mmg dasat penangan melati nih... siap ader org wat sajak lagi.. jeleszz tol ;p ntah2 toyol kot(lagu pak nil)huhuh..

shidah_melati said...

thanks sgt2 sdi gak ko sbt nma aku kat blog ko. Korng jgn slah fham yea.. aku girl, msh lg stdy. Aku cm ska bka blog geng2 korng sbb aku ska bc blog2 korng. best... Klu korng rs aku gnggu korng xpe lah.. aku leh g jauh2 dr blog korng.. :( (bt mka sdih)

melati.

Anonymous said...

xyah muke sedihla melati... kitorg xnampak... ;p

xpe, kitorg xkesah [kitorg? walhal aku sorg je yg tulis ;p]

ejoy trailblazr said...
This comment has been removed by the author.
Fizie said...

ALA...XSEDAP SANGAT KE MELATI SAJAK YANG GUA BUAT NIE???? SAMPAI MERAJUK..XKISAH PUN..THANKS SEBAB SUDI BACA....LAIN KALI NANTI GUA CUBA BUAT SAJAK YANG BEST2 EK...SORRY...

shidah_melati said...

zulhimi che mizan??? maff lah bro. ko pn aku tak knal cam ner lah aku leh thu nma ko. aku bdk jb lah. krng kan duk kl. mka ko pn aku tak nah tgk cam ner nak thu nma ko. nie msti ada org nak sbotaj kta. wawawwaaa.... sape tue baik ngaku...

shidah_melati said...

fizie...
hahhaa.. mmg xsdap pn. hehhee.. gau jer bro. ok ar sjak ko tue. wt aku tharu. huhuuu.. pe2 pn thanks ek..

shidah_melati said...

kaizendagreat...
hhuuhuuuu.. ktaorg xsdih pn. uhuu... tp siapakh pnya ngkra smua ini? baik ngaku.

noOR8388 said...

hmm...
agak menarik sajak melati ni...
~~~