Tuesday, August 19, 2008

Tennis....Ohhhhh..Tennis....

wah...sudah agak lama xupdate blog...nape ekk??aku pun tidak pasti apa alasan yang patut aku kirimkan...tp agaknya semua ini bermula selepas 2 hari bermain tenis....isk2...kalau benarlah cita aku nie...maknanya korang telah mendengar cerita yang benar..tp kalau tipu..maknanya...secara automatiknya sapa2 yang membaca blog ini sudah kena tipu..isk2...sebenarnya..lepas main tenis selama 2 hari berturut2 (dengan niat bersukan kononnya)..setelah 3 musim xbersukan...badan ku diserang sejenis penyakit..yang aku gelarkan sebagai...penyakit RoBocop...jln cara robot...makan cara robot.....tp menaip tetap cam manusia..slow..lembap.... So aku pun berhenti main 2 3 hari nie...supaya dapat kembali jadi manusia..kira robot jadian le aku nie...isk2..apa2 hal pun nak ucapkan banyak-banyak terima kasih pada farid dan seluruh keluarganya yang telah memberi tempat berteduh semasa kami berada di Penang tempoh hari...selain itu nak ucapkan selamat pengantin baru kepada abang farid dan juga za...Sorry za..xdapat nak g masa za kawin hari tu.....apa2pun..fz justleh doakan semua yang baru berumah tangga tu...semuga bahagia le hendaknya....

3 comments:

Author said...

isk2 isk2 isk2... banyaknya mengeluh.. huhu

wani ezryl * said...

xpelah kalau dia xmeluahkan rasa kat sini, kat manakah lg.. ahax :PP ko kena panaskan badan dlu ni b4 bersukan, fizi. nnti kejang2 jd a robot camtu :P

Anonymous said...

robot fizi... sila jadi manusia semula... ;p