Sunday, September 28, 2008

Dah lama Benar kira...

Dah lama benar kiranya aku x update blog..tu le tajuk..dah tu le ayat pertama yang korang baca..hari nie bila aku buka ..ada 2 komen baru yang sebelum ini xpernah aku jumpa..seorang bernama K..dah seorang lagi bernama cempaka..

emm..cempaka..nampaknya..sekuntum lagi nama yang bertemakan bunga..tp xpasti le sama ada ia ada kaitan dengan si Melati atau tidak..tp xkisah le..salam perkenalan dari hamba..

Dikesempatan ini..ingin mengucapkan pada rakan2 semua"
Selamat Hari Raya...Maaf Zahir dan Batin...Jangan Main mercun...Ekk..

jaga Diri Elok2 Semua Rakan2..xkira le yang berada Dekat Malaysia,Korea,Udara,Darat,Lautan,Dalam Tanah,Atas tanah...DAn Maafkan le jika ada tersalah dan tersilap..

1 comment:

shidah_melati said...

Hehehe.. mntang2 lah aku ltak nick name aku melati, ko ingt smua yg nick nme ny bnga tue aku ek? uhuhuu... xde ler.. tue org len tau. Pe2 pun SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN.