Sunday, September 28, 2008

Koleksi Balakong II...

Setelah Diminta seorang rakan untuk menyiapkan cerita sambungan ini..maka saya cuba le membuat sambungan daripada episod pertama hari tu...Iaitu kisah 3 pendeka,F-rid,f-zie,F-nal..

Setelah bersetuju..akhirnya mereka pun tinggal lah di balakong buat sementara waktu..Rumah mereka agak tinggi kedudukannya..malah setekat nie yang paling tinggi..di puncak gunung..5 tingkat tingginya..tp xmengapalah..sebab mereka mempunyai ilmu sakti..itu bukan lah satu masalah besar..

Setelah hampir dua bulan Menetap disana..dengar khabarnya..ada seorang penjahat..yang teramat jahat orangnya..berasal dari korea yang akan datang mencabar mereka..Dengar cerita nya orangnya tidak lah tinggi mana..tidak lah sehensem mana...namanya M..M??apa tu..Maggie ke??Milo ke??x dipastikan pula dari mana datangnya nama M itu...apa pun..apa yang mereka harapkan... M itu tidak lah mempunyai senjata canggih seperti nikon D90 atau yang seangkatan dengan nya..Sebab..senjata itu terlalu bahaya buat mereka..mereka xmampu nak melawan..Bersambung..

5 comments:

Em Berg said...

wahh mmg mitos dongeng moden ni..

Fizie said...

part mana yang ko rasa mitos moden??part xberapa tinggi dengan xberapa hensem tu ke??hahahah

wani ezryl * said...

adakah senjata bahaya itu perlu diperasapkan dlu sbelum pertarungan bermula?? :P

Fizie said...

tidak perlu...cukup le sekadar mempunyai bateri yang mencukupi dan lenser yang sesuai...

Author said...

ingatkan dh masuk chapter pendekar F-zie yg diculik bawak lari ke kapal.. hehe