Monday, October 13, 2008

5.10.2008 pengembaraan seorang diri..

Hari nie..bermula le satu lagi perubahan dalam hidup ku..hari nie aku aku telah berangkat ke Sarawak..dan buat pertama dalam hidupku..aku akan bergerak secara sendiri ke sarawak tanpa ada teman untuk gelak ketawa bersama @ cuci mata sama-sama...flight jam 3 petang ..dan pada jam 5.15 petang aku telah selamat sampai di Sarawak..

Sampai di Sarawak..Hanya telefon yang jd penghubung antara aku dgn orang yang akan menguruskan transport dan penginapan aku disana..di sana aku menginap dihotel Sumerset,hotelnya bukan le diketogerikan sebagai hotel mewah..tetapi kira selasa le untuk aku menginap beberapa hari disana...pada hari pertama..xada aktiviti yang aku buat selain dari tengok tv dan berehat-rehat..cuma aku agak kompius le waktu solat dia..sampai skrang pun aku agak xtau waktu sebenar solat dia..kadang aku main bedal je ikut waktu semenanjung..apa leh buat..musafir le katakan..

1 comment:

noOR8388 said...

mak aiii..
mane leh bedal waktu solat..
biase nya srwak cepat 1 jam dari kl ...