Tuesday, November 11, 2008

Air pasang pagi..Surat jam berapa?

Hmm...rasanya hari nie rasanya dah masuk hari ke -20 hari berada dilaut..setelah aku naik kembali pada 23 haribulan hari 2..hmm..xdapat aku nafikan..walau pun semua kelangkapan diatas kapal nie cukup..makanan sedap,baju ada orang basuh,katil ada orang kemas...Namun..teringat juga aku pada Daratan..... keluarga aku...awek2 awek aku...kawan2..dan mungkin musuh aku..hmm..Harap2 naik ke darat nanti leh le aku belanja diorang makan2....

Teringin benar rasanya nak memiliki kamera DSLR..Nak belajar untuk jd photographer yang mahir..tapi..cam biasa le..masalah kewangan belum mengizikan..so buat masa skrang..memang xada le gambor untuk dipaparkan pada blog...mungkin 4 bulan lagi baru aku mampu memiliki...harap2 le...kalau minat aku masih ada...5 6 hari nie..aku selalu surfing pasal jutawan internet..namun aku masih lagi kabur lagi mengenainya..hmmm..Namun sedikit sebanyak aku mula le faham..


aku juga jarang tengok tV..walau pun kat sini ada pasang astro..tp entah le..xada lak rasa bernafsu untuk tgk tV..baca berita pun just melalui utusan,malaysiakini dan metro secara online..so aku jarang2 le tau pasal wayang apa yang berlansung skrang..so xdapat le nak update website jomwayang.com tuu..sebab aku sendiri pun xtau..heheh..sorry Farid...K le apa hal pun semua kawan2 selamat maju jaya gua ucapkan..

3 comments:

Author said...

Air pasang pagi, SURAT pukul bape???
posmen biasa anta SURAT pukul 12tghari :P

shidah_melati said...

hehehe.. nape tjuk cam len jea?

wani ezryl * said...

air pasang pagi surut pukol 5, nona bangun pagi siram pokok bunga. hoihoi! mari sambung nyanyi! :P